Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 18 oktober 2011

Läste direkt!

Igår kom tidningen Nära till min brevlåda och gissade vad jag gjorde då? Jag satte mig och läste det mesta i tidningen på direkten. Kunde inte låta bli denna gång :-)

Detta eftersom det var ett tema nummer med ämnet änglar, med intressant läsning med personer jag känner till. Det var en artikel med Birkan Tore, som jag gått workshopen Oracle messenger för, tillsammans med Eleonor Magnusson som anordnade just ovanstående kurs i Östersund i våras. Och hon anordnar andra även andra kurser som hon själv håller i och för andra kända personer.

En annan anledning var att det medium jag har gått till flera gånger (som finns här i Ö-vik) var med också. Hon heter Åsa och har företaget Akashia center.

Jag lovar att ni inte blir besvikna, om ni köper detta nummer av tidningen Nära, om ni är speciellt intresserad av änglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar