Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 31 oktober 2011

Andlig butik i Ö-vik!

Åh, vad roligt! Nu har en andlig butik öppnat i Ö-vik igen. Det känns roligt och jag hoppas att det kommer att gå bra för den. Så att dom kan fortsätta att ha den öppen. Det finns många bra internet butiker, men ibland kan det vara roligt att kunna ta på sakerna också ;-)

Ägaren har en städfirma i samma lokal och personen som jobbade där när jag var förbi, sa att dom båda ägarna hade intresse av det andliga och därför startade dom butiksdelen med dessa varor i. Tydligen har dom haft öppet i ca 3 veckor, vilket jag helt hade missat innan jag fick tipset. Dom har även en webbshop för dig som inte bor i Ö-vik.

Den är belägen på Lasarettsgatan 26, ovanför Folkan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar