Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 17 september 2012

Blir intressant torsdagkväll den 27/9!

Måste tipsa dig som bor i Ö-vik om en föreläsning på torsdag kväll, på Gnistan! Föreläsningen handlar om attraktionslagen, som är så spännande :-) Jag har köpt biljett idag. Tänkte att man kan inte få för mycket info om attraktionslagen! :-)

Texten nedan kommer från Veronica Sehlger Sehlin, som har företaget Optimalt liv här i Ö-vik och arrangerar föreläsningen med Malin Hammar.



”Att leva med attraktionslagen”

När Malin levde och arbetade i Indien, mötte hon en vis man, en guru. Han lärde henne att det viktigaste en människa har tillgång till är hur hon/han tänker. Han beskrev ”attraktionslagen”, ett flera tusenårigt gammalt sätt att ”visualisera” vad man behöver och önskar sig. Attraktionslagen har nu varit del av Malins liv i mer än 20 år. Under denna föreläsningen delar Malin med sig av alla otroliga händelse som har skett i hennes liv tack vare attraktionslagen. Malin säger själv att allting är möjligt bara man ser det framför sig, t.o.m mirakel. En annorlunda och ögonöppnande föreläsning.
Föreläsningen är den 27/9 kl 19.00 på Gnistan i Örnsköldsvik
Kostnad 200kr som betalas vid ankomst eller förköp genom Veronica Sehlberg Sehlin, OptimaltLiv på 070 3646837
Gå in på www.hmci.se http://www.hmci.se för att läsa mer om henne, hon är bla ambassadör för kvinnliga företagare.

Varmt välkommen önskar Veronica!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar