Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 24 november 2011

Tips på julklapp

Nu börjar julen närma sig och vad passar bättre att ge bort, än ett presentkort på valfri behandling eller djurkommunikation? Eller ge ett presentkort på valfri summa, där mottagaren själv får använda pengarna så dom den vill. 

Nyfiken på vad jag kan erbjuda? Titta in på http://www.hippotreatment.se/ 

Om du bor långt ifrån mig, så kan jag jobba via distans inom healing och djurkommunikation.

Kontakta mig så berättar jag mer!
070-311 45 35
lindgren.caroline@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar