Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 4 november 2011

Från Sverige till Himlen

Som av en slump slog jag på tv:n när det var en repris på programmet Från Sverige till Himlen. Som går på svt. Andra säsongen var det också, har inte vetat om programmet tidigare. Handlar om det religiösa Sverige. Och då inte bara om kristendom, och andra stora religioner. Vilket jag starkt förknippar ordet religiös med. Eftersom man i det första programmet hälsar på personer som tillber morder jord.  

Kan vara värt att titta på, ska hålla utkik efter fler av snitt. Har du sett något avsnitt tidigare?

2 kommentarer:

  1. Visste inte alls att det gick. Tack för tipset, ska kolla nån dag när uppkopplingen beter sig. Kanske i helgen :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är typiskt när inte tekniken vill fungera. Och för dig är det ju än viktigare. Och allt blir ju så mycket roligare då också :-)

    SvaraRadera