Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 10 november 2011

Dressyrträning

Var och tittade på dressyrträning hos stans ridklubb, Örnsköldsviksortens ryttarklubb under gårdagen. Även fast jag inte har häst numera, så är det roligt att åka och titta och få se andra ryttare och hästar i aktion. Denna gång var den en ny tränare som var där och hjälpte till. Sigrid Bergåkra heter hon. Alltid trevligt att få se och höra hur olika tränare jobbar som. Hon ska även ha en clinic för intresserade personer ikväll kl 18. Typiskt att man har annat för sig just då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar