Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 13 november 2009

Mycket på gång

Nu har det varit mycket på gång och fortsätter så. Gårdagen ängnades åt en dagskurs hur man får fler att hitta till sin hemsida, via en kurs som Gålsjö Bruk annordnade. Det var intressant. Insåg hur lite jag har gjort för att visa att jag finns! Det får bli ändring på det, får ta mig i kragen och lära mig hur man jobbar mer med hemsidan. Visste inte hur lång dagen skulle bli men jag hann med att spendera kvällen tillsammans med några cirkel vänner, vi mediterade och gav varandra healing. Min snälla sambo gick ut med hunden som vi är hundvakt åt, på långpromenad under tiden jag var borta!

Och idag på eftermiddagen åker jag ner till Arbrå, nära Bollnäs för kurs. Vad den kommer att innehålla vet jag inte exakt, men den fokuserar på oss människor. En mer utförlig beskrivning kommer när jag kommit hem igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar