Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













lördag 28 november 2009

Lars Winnerbäck

Kvällen igår var en bra start på helgen. Jag och en vän var på konsert med Lars Winnerbäck i arenan, här i stan. Det var en toppen kväll enligt min mening. Dock var inte förbandet så väldigt bra, men de spelade inte direkt min typ av musik. De låtar som jag mest njöt av under kvällen var de lugna, men jag är en sådan tråkig typ som njuter av sån musik :-)

Denna kväll blir det till att besöka arenan igen, eftersom det är hockey. Vet inte vem dom spelar mot, men jag vet när vi ska gå dit!

Nu är det bara att skynda sig och kasta i sig lite lunch innan jag och Casper ska åka iväg och träffa några andra hundar och människor. Troligtvis kommer Casper att vara nöjd efter den promenaden, som kommer att vara full med andra kompisar att busa med. Kan det bli bättre om man är hund?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar