Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 28 februari 2013

Lyssna på, vad då?

Under en längre tid har jag känt ett stark känsla av att jag vill uppdatera mig inom musik. För mig betyder det att jag vill lyssna på något nytt, men det konstiga är att jag inte vet vad?! Har du haft någon sådan känsla någon gång? Jag vet att det inte gäller typisk avslappningsmusik, utan det är musik helt allmänt kanske sådant man kan höra på radio.

Men det är underligt när jag inte själv direkt kan säga att detta vill jag lyssna på. Utan istället är det bara en diffus känsla av att något nytt ska komma till mig som jag kan njuta av att lyssna på. Får se var det leder till och om jag hittar något nytt eller om det kommer till mig när jag minst anar det :-)

Dela gärna med dig om du har upplevt samma sak!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar