Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













söndag 24 februari 2013

Fängslande boktips

Vet inte vart tiden tog vägen igår kväll, satt framför TV:n och slötittade på melodifestivalen samtidigt som jag läste boken Var den du är och förändra världen skriven av Dr Dain Heer. Jag måste säga att det var boken som tog min uppmärksamhet! Läste klart den igår. 

Boken handlar om exakt det som titeln beskriver. Beskriver verktyg på ett sätt som jag inte har läst om tidigare, på ett helt annat sätt och ibland riktigt skämtsamt! Lite svårt att beskriva boken är det, men den var väldigt bra! Känner du att det ibland är svårt för dig att uttrycka dig själv? Vågar du inte vara den du på riktigt är? Då är denna bok något för dig. Funderar på att köpa den eller kommer över den på något annat sätt, så vill jag bara säga, läs den!

Den har inte kommit ut i bokhandeln ännu, men jag är medlem i bokklubben Livsenergi och därigenom köpte jag boken och fick hem den alldeles nyligen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar