Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 5 oktober 2012

Lilou Mace - Webbens Oprah

Känner du till Lilou Mace? Denna person som kallas ibland för webbens Oprah, vilket jag fick reda på genom att jag läste en broschyr från Kreativ Insikt. Hon gör intervjuer med kända och mindre kända personer som finns att hitta på hennes hemsida och youtube kanal

På hennes youtube kanal kan man läsa följande beskrivning: 

Daily inspiration for awesome freeing abundant creative fun life
16-million video views.

WebTV 'Daily Inspiration for a Juicy Living' http://www.liloumace.com and http://www.JuicyLivingTour.com

I am an ordinary person living an extraordinary life. I learn from amazing people that i attract in my life and share my insights, challenges, lessons, successes on personal video blogs and interviews that i post here.
I lost my job as Internet Marketing Director on February 2009 and decided to record my diary applying the law of attraction to find my dream job. I became a published author in 6 weeks. The book is on sale on Amazon.com and is called I LOST MY JOB AND I LIKED IT: 30-Day Law-of-Attraction Diary of a Dream Job Seeker. Buy it on Amazon http://tiny.cc/Cxmzb
My latest adventure is called the Juicy Living Tour. For more details on where the tour stops, the interviews and how you can be part of the tour visit http://www.JuicyLivingTour.com

Här ovan kan du se intervjun som hon gjorde med Carolina Gårdheim, Kreativ Insikt.

Denna person och hennes intervjuer, tror jag är något man ska ta sig tid att titta igenom. Och se vad som kan inspirera dig själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar