Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 13 maj 2010

Facebook

Äntligen har jag som företag gått med i Facebook. Fick hjälp för länge sedan men när jag skulle skriva själv, funkade det inte. Nu tog jag nya tag och prövade. Vet inte om jag gjorde rätt, men nu ska man kunna gå med och "Gilla" denna sida. Jag har skickat iväg inbjudningar, får se om det lyckades eller inte... Jag tänkte skriva om saker jag erbjuder eller om jag själv lärt mig något mer!

Så välkommen att gå in på sidan. För att hitta dit, kan man söka på Hippo Treatment under sök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar