Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 12 maj 2010

Amuletten

Måndagen var en mycket trevlig dag! Jag åkte tillsammans med Malin som har bloggen Ekoblogg till Sollefteå och butiken Amuletten. Amuletten består dels av en vanlig butik på stan i Sollefteå men även av en stor webbutik. På internet har jag varit inne många gånger och surfat runt!

Det var så härligt att kunna titta på allt hon hade hemma och klämma och känna på sakerna. Det blir ju inte samma sak när man tittar på en bildskärm. Det var väl värt att åka dit om man söker efter saker inom området new age, just pga att hon hade ett så stort sortiment.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar