Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 26 februari 2010

Hundmassage

Imorgon blir det hundmassage hela dagen! Jag kommer att vara hos Djurmagazinet här i Ö-vik och erbjuda hundmassage. Tanken är att man ska få prova på för en mindre summa, se vad det är och få ställa frågor.

Jag håller till och masserar på övervåningen, där det är lite lugnare. Har jag inte någon kund, kommer jag att vara nere i butiken och eventuellt visa lite massage på en av Anne-Lies hundar. Anne-Lie jobbar i butiken och har även företaget AL´s hundliv tillsammans med en partner i Umeå.

Får se om det är några som är nyfikna!

3 kommentarer:

  1. Cooooolt!
    Lycka till och jag hoppas du får massor av kunder! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Gick det bra? :)

    Jag har nominerat dig; http://ekoblogg.blogg.se/2010/february/7-saker-ni-kanske-inte-visste-om-en-kreativ-b.html#comment

    Kramalin

    SvaraRadera
  3. Det kom flera kunder, vilket var roligt! Och ingen av de som kom för att prova massagen visste om att jag skulle vara där, fick jag intrycket av. Vilket var en ännu större överraskning.

    SvaraRadera