Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 2 mars 2010

7 saker ni kanske inte visste om en kreativ blogger?

Jag har blivit utmanad av Malin på Ekoblogg att avslöja 7 saker om mig själv som läsare av denna blogg inte vet, men kan vara roligt att veta. Jag ska i min tur nominera 7 andra bloggare. Så många har jag inte en personlig kontakt med, men jag utmanar dessa två: Korpvingen och AnnSofie.

  1. Jag är en riktig latmask! Tur att man har Casper som gör att man blir inspirerad och tvungen att röra på sig. Jag tyckte aldrig om konditionstesterna i skolan...
  2. När jag har valt kläder för dagen, kommer jag till det roliga. Att välja accessoarer!
  3. Njuter av att läsa inredningstidningar och drömma om hur jag skulle vilja ha det när det rätta huset/tomten dyker upp.
  4. Är stolt över mig själv över att jag ökat mitt självförtroende väldigt mycket sedan jag gick i skolan.
  5. Kan surfa runt i en evighet om tid finns, på sidor som säljer smycken.
  6. Choklad är det bästa godiset!
  7. Är dålig på att rensa ut bland saker man har hemma, kläder och annat som man inte använder. Det kanske kan komma till användning...

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul att läsa! :D Och ja, choklad är lätt det godaste godiset!!! :P

    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Utmaningen antagen! Jag måste bara komma på 7 saker... hummm...

    Kramar!!

    SvaraRadera