Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 22 maj 2013

Vem bryr vi oss om?

När jag är ute och behandlar främst djur, så återkommer ofta tankar från mattar och hussar gällande vad man bryr sig om, om någon har ont. Har deras djur ont, vill de göra allt för att den individen ska må bra igen, precis så är jag ju själv också! Men när det kommer till sig själv, så ska allt gå så långt innan man tar hjälp. Man går och har ont länge innan man ens börjar tänka på att något kanske är fel och man kanske ska kolla upp det. Varför är det så? I så många fall? Är det för att man inte vet vart man ska vända sig? Tror man inte att man kommer att få hjälp om man behöver?


Tänk om fler skulle ta hjälp i tid, då kanske små många fler skulle kunna bli smärtfria fortare och kunna ha ett bättre liv. Känn efter alla ni där ute som tror att allt går nog över tillslut. Ibland kanske det inte gör det och då är det bra att ha fått en diagnos så man därefter lättare kan hitta den rätta hjälpen.

Att ta reda på vad som finns där ute på marknaden för ditt problem, kostar inget. Tillåt dig bli nyfiken och se vad som erbjuds! Du har mycket att vinna på att investera i dig själv. Kanske till och med innan något problem har uppstått.

Läs vidare på min hemsida vad jag erbjuder mattar, hussar och djur! Oavsett om man vill förebygga eller behandla www.hippotreatment.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar