Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 24 maj 2013

Kundfeedback

Åh, vad härlig respons jag har fått på mina behandlingar! 


Dessa två texter här nedanför finns nu på hemsidan, under kundfeedback. Där kan du också läsa om vad andra kunder anser om mitt jobb. 


Medicinsk laser:
Jag tog kontakt med Caroline i april 2013, detta efter att jag fått diskbrock i juli 2012. Jag funderade på om medicinsk laser skulle kunna hjälpa mig. Nu efter behandling med den medicinska lasern under 2 månaders tid, behöver jag endast äta Alvedon. Tidigare fick jag äta 5 starka värktabletter varje dag, utöver Alvedon.

Innan jag började behandlingen hos Caroline, fick jag behandling av naprapat och sjukgymnast under lång tid, men blev endast tillfälligt hjälpt av dessa behandlingar. Den medicinska lasern har gett mig mer bestående resultat. En operation av diskbrocket har varit inplanerat, men pga att jag upplever mycket mindre smärta är operationen uppskjuten tills läkare har fått se resultaten av röntgen bilderna.

Under själva behandlingen upplever jag ett välbehag och har inte upplevt någon smärta. Enda reaktionen jag fått efter behandlingen  förutom den viktiga smärtlindringen, är en värk som jag bäst kan beskriva som träningsvärk som är övergående.

Jag kan starkt rekommendera behandlingen! Detta eftersom jag blivit mycket piggare och gladare och har fått tillbaka min energi igen, eftersom jag inte alls har ont i samma utsträckning som tidigare. Hör gärna av er om ni vill veta mer. Jag berättar gärna!

/Margareta Tjärnström, Degerfälle

 
Djurkommunikation och healing:
Hejsan Caroline! Vill bara att du skall veta att det har hänt ganska mycket med vår häst efter samtal och healing.

Han har framför allt blirvit mycket nöjdare (om man kan säga så om en häst) och är inte alls så stissig som han var innan. Det känns så skönt, för nu går det till och med att rida ut i skogen på honom. Han blir rädd som han var innan, men det är inte lika häftigt som innan.

Vår dotter startade i en tävling som var i Sollentuna och hennes mål var att klara av hoom på framridningen, hur det gick sedan på själva tävlingen var inte det viktigaste men han var hur fin som helst och lydde hennes minsta vink och fick en placering, vilket var en stor framgång och det blev en rolig upplevelse.

Vi är så tacksamma.

/Marie-Louise, Upplands Väsby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar