Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 2 maj 2013

Letar du böcker?

Det finns ju en uppsjö av böcker inom det andliga området och jag brukar ibland tipsa om olika böcker här i bloggen. Dessa kan man få tag i på många ställen, men har du tänkt på att gå in och kolla hos Adlibris 

 Adlibris Bokhandel

eller Bokus?

 Bokus bokhandel - välj bland över sex miljoner böcker


Där finns verkligen allt, även inom detta område till jätte bra priser. Och ett annat stort plus är att de även har änglakort och tarot kort!

Om du inte vill ta på den fysiska boken så klart innan du köper den :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar