Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 29 maj 2012

Attraction cards

Nu har ett par nya favorit kort kommit till mig. Hos Vattumannen hittade jag korten "Money and the law of attraction cards" från Esther och Jerry Hicks. Jag använder mig ofta av s.k. änglakort för att få vägledning inom olika områden eller för att bara få en peppande affirmation för dagen. Och dessa kort från Esther och Jerry påminner på ett sätt om dessa typer av kort.

Money and the law of attraction - learning to attract wealth, health and ha
Bilden kommer från http://www.vattumannen.se/Product.aspx?ProdNo=9781401923396
Korten beskriver hur man på olika vis skapar sina tankar och vad våra tankar skapar i slutänden. Just dessa kort är som ni förstår, skrivna så att man genom att dra ett kort lättare förstår hur man via tankens kraft kan påverka sin ekonomi. Korten är tänka att användas varje dag. Dra ett kort för dagen och bli påmind och få nya idéer om hur du kan göra för att skapa mer pengar och frihet i ditt liv. 

Dessa kommer att användas flitigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar