Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 6 december 2011

Modeuppdateringar

Har hittat en blogg som verkar intressant! Den handlar som titeln beskriver ovan om mode. Namnet är Fashionable. Fick upp ögonen för den via gratis tidningen här hemma, tidningen 7 där som hade ett reportage om henne. Hon är bara 19 år, men oj vilken koll hon verkar ha på vad som är inne och vad som är på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar