Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 28 december 2011

Dagens visdomsord

Jag tänkte dela med mig av en sak som jag har skaffat mig, som hör till produkterna som kommer från Rhonda Byrne, författaren till bland annat Hemligheten. Tänkte att det passar extra bra nu när det snart blir ett nytt år!
Jag har sedan ett halvår tillbaka en sorts almanacka kan man säga, en bok där 365 insikter från The secret är nedskrivna. Antingen börjar man med den från allra första början och läser vad det står för klokt budskap för varje dag. Eller så kan man göra som jag gör, känner efter vart jag ska öppna boken och där läser jag vilket budskap som jag behöver höra just idag.

The Secret : dagens visdomsord (inbunden)
Bild tagen från www.bokus.com
Om man är pysslig så kan man säkerligen tillverka en sådan här almanacka själv eller någon annan typ av peppningskort som man mår bra av. Som sagt, det finns en mängd av sådana produkter i butikerna nu och du kan säkert hitta just det du behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar