Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 11 november 2010

Insamlingar

Nu har vi gått in i november månad men förra månaden oktober, så vet vi alla att bröstcancer fördes fram i blickfånget igen. En vän till mig startade då en "egen" insamling hos Cancerfonden. En länk till den kommer här: http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=4458 Där kan man bidra med 50 kr till forskningen via ett sms. Ett enkelt sätt att bidra!

Guldfynd har också många saker som anknyter till just rosa bandet.

Så här snart i jultider så kan man köpa fina presenter och samtidigt bidra med något extra positivt. Hos Rädda Barnen kan man köpa mycket snyggt i deras designshop och på det sättet bidra till en god sak.

Så klart finns det många andra bra insamlingar, dessa är ett urval. Hitta den som passar dig.

1 kommentar:

  1. Hej
    Vad snällt att du sprider detta vidare :)

    Tusen kramar!

    För den som vill se mer att 2CatsAgainstCancer, klicka på mitt namn

    SvaraRadera