Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 13 augusti 2010

Boktips!


Flera dagar har jag suttit och läst och läst... Bland annat i dessa två böcker, jag lånade på biblioteket för några dagar sedan. Jag kände igen titlarna sedan förut men har inte läst dem förrän nu. Det var intressant läsning, speciellt boken skriven av Lena Ranehag. I hennes bok finns även utvecklande övningar. För att komma i kontakt med Lena gå in på sidan http://www.faith-cure.se/ I boken Gordon har skrivit står det mest fakta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar