Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 29 mars 2010

Nyfiken?

Är du nyfiken på vad som händer inom alternativ medicin här i Sverige? Då kan tidningen Free vara något för dig! Tidningen består till en stor del av annonser inom alla områden, utbildningar, tjänster, upplevelser med mera. Den innehåller även kortare reportage.
Här i stan kan du hitta tidningen gratis hos Sunsouls och Månstålen. Vill du inte missa något nummer kan man prenumerera på den också.

1 kommentar:

  1. Åh, det är så kul att du är så medveten och nyfiken! Och håller en annan, blind, uppdaterad ;)

    Kramar!!

    SvaraRadera