Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













torsdag 4 mars 2010

Insikter

Igår när jag läste på Ekoblogg fanns där ett så fint tips! Malin skrev om företaget Kreativ Insikt. Kände igen namnet eftersom jag har köpt affirmationskort av dom förut, men aldrig varit inne på hemsidan. Varför jag inte hittat till hemsidan tidigare undrade jag igår. Det fanns så mycket spännande att titta på och läsa om i deras webbutik.

Allt handlar om hur man själv ska bli påmind om att det är mina egna tankar som sätter igår processer inom mig själv. Till sin hjälp hav de många böcker, meditationsskivor, affirmationskort och smycken. Som kan hjälpa dig att hålla fast vid det positiva i livet!

I stan har jag hittat deras produkter på Grön Gåva och senast igår på Glada Grodan, dit jag sällan brukar gå. Så någon mening var det nog.

1 kommentar:

  1. Ja det var helt underbart & ja det borde verkligen göras oftare. Vi har alldeles för bråttom med alla våra måsten.

    SvaraRadera