Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 11 mars 2013

You!

Tittade du som många andra på melodifestivalen i lördags? De sista åren har jag inte alls varit intresserad av att titta, men denna gång satt jag och verkligen lyssnade till alla låtar, på ett sätt som jag inte gjort tidigare. 

Och det som verkligen slår mig, är att låten You med Robin Stjernberg har ett budskap i likhet med Loreen som vann förra året. Och låten växer och växer och blir bättre för alla gånger jag lyssnar på den. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar