Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 7 november 2012

Livet på andra sidan

Du har väl inte missat programmet som går på sjuan, kl 21 på måndag kvällar? Livet på andra sidan pratar jag om. Handlar om tre medium, deras privata liv och arbete som medium. Jag har sett dom två avsnitt som har visats på tv och jag tycker att det är en riktigt bra skildring av yrket. 

I programmet Det Okända, kan dom ibland lägga till sådana bilder och ljud så det blir overkligt, men i detta program har jag inte lagt märke till något sådant. Så är du intresserad och nyfiken på vad just dessa medium jobbar med, titta in på länken.

Alla som jobbar med mediumskap eller healing jobbar på olika sätt, så det gäller att hitta den person man passar ihop med :-) När man vill ha hjälp. Just min hjälp kanske passar dig, men inte en annan person.

Är du nyfiken på vilka sorters healing jag jobbar med? Läs mer på www.hippotreatment.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar