Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













måndag 5 mars 2012

Gratis seminarium

Som medlem i förbundet Skandinaviska förbundet komplementär medicin, så får man en tidning från dom gratis hem i brevlådan. Och vad såg jag där nästan direkt när jag slog upp tidningen? Jo, en annons från en skola som utbildar inom kraniosakral terapi, Bröderna Tranberg Institut!

Skolan fyller 10 år och firar detta genom att erbjuda två gratis seminarium, ett i Stockholm och ett i Göteborg. Den heter "Inse att du är obegränsad". Läser man mer på deras hemsida om kursen, så förstår man att den handlar om den magiska attraktionslagen. Jag har tidigare varit nyfiken på denna kurs, eftersom en kurskamrat till mig under tiden jag läste KS för häst, gick den, och sa att den verkligen var toppen!

Läs mer på deras hemsida om du är lika nyfiken som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar