Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













lördag 28 januari 2012

Kundfeedback

Går du in på min hemsida http://www.hippotreatment.se/ kan den återkommande läsaren se att det har tillkommit en till sida under menyer. Den heter Kundfeedback. (Men just nu står också det i texten, där jag uppdaterar om vad som har hänt).

Där har jag samlat lite texter som kommer från återkommande kunder, om hur dom har upplevt mina behandlingar och min djurkommunikation med deras djur och healing på dom själva. Sidan kommer även att uppdateras snart igen, med ytterliggare en text med upplevelser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar