Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 31 januari 2012

Aura-soma

Här kommer ett tips på en hemsida som jag tycker är väl värd att besöka. Förstår inte varför jag inte har skrivit om den tidigare. Som titeln beskriver så heter webbsidan aura-soma. Det finns mycket att upptäcka på deras sida, de har alla möjliga produkter som stärker ditt inre på olika sätt. Samt utbildning inom detta område.


Det jag tänkte nämna är deras pomander flaskor. Som du kan se exempel på ovan. Jag upptäckte denna produkt när jag läste en av healing utbildningarna jag gått. Man använder sig av pomandern för att balansera och rena kroppens chakran. Jag använder mina flaskor på mig själv vid behov eller på kunder som jag ger healing, då främst efter att själva healingbehandlingen är klar. Och jag kan säga att innehållet i flaskorna doftar härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar