Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













tisdag 15 december 2009

Julmarknad

I helgen åkte jag på julmarknad i Banafjäl och närmare bestämt Bruksgodset, tillsammans med en vän. Mycket folk var det och mysig stämning! Härligt var det att det var kallt och inte regnade, vilket hade varit typiskt. Själva platsen brukar jag besöka några gånger per år eftersom de har sådana fina saker i krukmakeriet. Det var som alltid höjdpunkten att titta runt där, även om de andra uställarna hade mycket att erbjuda.

Igår kväll var det sista träffen med bergsmeditations gruppen. För flera av oss var det denna gång som det hände mest. Anita ska ha en grupp till, till våren men jag känner att jag vill jobba vidare själv så jag väljer att inte gå med i nästa grupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar