Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 18 december 2009

Annorlunda förmiddag

Gårdagens förmiddag spenderades i en butik i Bredbyn, närmare bestämt Ave Maria som är en slags "new age butik". Denna butik har funnits länge men på något vis har det inte blivit av att jag har åkt dit. Tidigare i veckan kom jag äntligen till skott och ringde för att höra om butiken fortfarande fanns kvar och vilka öppettider det var. Man kunde komma vid de flesta tidpunkter om man hörde av sig i förväg.

Så väl där så tog jag lång tid på mig och tittade noga på de saker hon hade till försäljning och Ann-Chatrine berättade även om ögonspegling, som hon även jobbade med. Med sig på vägen fick jag lite tips som jag kunde tänka på, vilket hon kunde berätta enbart genom att titta på mig. Och jag måste säga att det stämde väldigt bra, det hon berättade för mig.

Så det är väl värt en resa till Ave Maria!

1 kommentar: