Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













lördag 24 augusti 2013

Återkommer till Malin Berghagen!

Brukar du läsa Malin Berghagens blogg? Förstår inte varför jag har gjort ett uppehåll, men nu har jag äntligen hittat dit igen. Det står så mycket tänkvärt där, bara man är villig att ta in det och låta det sätta igång processer i kroppen... Mycket handlar om yoga, men det är bara en del av allt klokt hon har att dela med sig av!



Jag kanske inte har varit i rätt fas i livet, men nu har jag kommit dit igen, så jag blir beroende :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar