Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 3 april 2013

Hippotreatment.se

Vad kan jag erbjuda dig? Mitt mål, oavsett behandling, är att personen eller djuret ska känna ett lugn efter att behandlingen är utförd.

Har du tagit dig tid att surfa runt på hemsidan? www.hippotreatment.se Genom att klicka dig vidare på rubrikerna så kan du lätt hitta och se vad jag kan erbjuda dig och dina fyrbenta vänner.

  • Jag tar emot kunder hemma, gör hembesök och jobbar på distans. 
  • Hemma på gården har jag ett behandlingsrum där jag kan ta emot personer för medicinsk laserbehandling och healing. I mitt hem kan jag även ta emot hundar för massage eller djurkommunikation, om det är så att ägaren föredrar det istället för att vara i hemmet. 
  • Vill du ha besök av mig, kan jag erbjuda alla typer av behandlingar och djurkommunikation, detta eftersom jag har en massagebänk jag kan ta med mig, hem till dig. 
  • Djurkommunikation och healing för människa och djur erbjuder jag även via distans, vilket passar bra om du bor på långt avstånd från mig.

Du är alltid välkommen att höra av dig om du funderar över något, via mail  lindgren.caroline@hotmail.com eller telefon 070-3114535.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar