Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













fredag 24 september 2010

Kraniosakral terapi

Fick hem en medlemstidning för ett tag sedan och där gjorde Bröderna Tranberg reklam. De jobbar med kraniosakral terapi och den person jag har lärt mig kraniosakral terapi på häst, har läst bland annat på denna skola. De annonserade om flera gratis seminarium på olika platser i landet, däribland Umeå den 4 december. Det hade varit roligt att kunna vara med på seminariet i Umeå och få lyssna på vad de kan berätta.

Jag vet flera personer som läste KS på häst samtidigt som jag och sedan har gått vidare för att läsa på människa också. Och de hade då bara positiva saker att berätta om skolan.

Så är du intresserad av denna behandlingsmetod tycker jag att du absolut ska se om dessa saminarium finns i närheten av dig. Läs mer på deras hemsida. Det finns en flik för just seminarium.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar