Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













lördag 21 juni 2014

Uppdatering

Hej! Som det står i inlägget här nedanför och som ni även kan se, är det dålig uppdatering här på bloggen. Men vill du veta vad jag gör inom mitt företag, så rekommenderar jag dig att gå in på www.facebook.com/hippotreatment och "Gilla" min sida. Eftersom det där kommer uppdateringar mycket oftare än här. Ibland flera gånger i veckan och jag jobbar för att det ska fortsätta att hända ännu mer :-) Bloggen kommer jag att ha kvar, för att kunna skriva längre texter när andan faller på.

Hoppas vi ses på facebook!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar