Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













lördag 30 juli 2011

Uppdatering i bilder

Känner du för att blogga, men tar inte steget för att du känner att man måste skriva text? Du kanske tycker om att fota istället? Då kan jag tipsa om sajten dayviews.com Det är en sida där man lägger upp bilder på allt man vill visa för sina vänner och andra. Man kan också skriva text till om man vill.

En vän använder sig av det och det är roligt att se vad som händer i hennes liv, när hon uppdaterar med sina bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar