Välkommen!

Trevligt att du har hittat till mig!
Försöker se det positiva i allt omkring mig och det är därför bloggen har fått namnet "Lycka för mig". Jag vill dela med mig av saker som gör mig lycklig och förhoppningsvis även andra glada. Mina intresseområden är rätt så lika mitt arbetsområde, dvs andlighet i olika former, häst och hund. Har tidigare haft en islandshäst och i vår familj finns en hund av rasen flatcoated retriver.













onsdag 24 april 2013

Seans torsdag!

Vill tipsa om en seans som går av stapeln redan imorgon torsdag, där ett av dom två medverkande mediumerna är Fredde. Som jag brukar träffa på när det vankas andliga utbildningar m.m Är det din tur att få ett budskap från andra sidan?



Datum: 25/4 kl 19.00
Plats: Godtemplargården (IOGT-lokalen) i Åte, mellan Örnsköldsvik och Bjästa.
Pris: 100 kr.
Föranmälan via sms antal + förnamn till nummer 072-5632356

Medverkande medium: Ann-Christine och Fredde. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar